Kom ook een keertje schieten!

Schietsport houdt heel wat meer in dan alleen maar het overhalen van de trekker. Denk aan het controleren van je ademhaling, het gaan staan of liggen in de perfecte houding en het correct positioneren van je handen rondom het wapen.

Onze instructeurs kunnen je er tijdens een bezoek op locatie veel meer over vertellen.

Schieten als introducee

Ben je al bekend of zijn bekende van je reeds lid van onze verenigingen kom een keertje mee als introducee. Uiteraard is het mogelijk om alleen of met een vriend of partner langs te komen. Mail naar svrobinhoodgroesbeek@live.nl en vraag naar de mogelijkheden.

Schieten met een groep

Mocht je kennis willen maken met de schietsport in een grotere groep, zijn hier verschillende mogelijkheden in. Mail naar svrobinhoodgroesbeek@live.nl en vraag naar de mogelijkheden.

Wil je lid worden van onze vereniging?

Stuur een mail naar svrobinhoodgroesbeek@live.nl of spreek ons aan tijdens een van onze openingstijden.